Livrare sigură la KROSNO GLASS
Aveți îndoieli în ceea ce privește comanda de pahare pe internet?
Nu sunteți convinși că comanda va ajunge la dumneavoastră în siguranță?
Nicio grijă.
Cumpărați direct de la producător. Suntem o companie de încredere și solidă cu cea mai mare experiență în Polonia în ceea ce privește producția și livrarea de sticlă. În plus, toate comenzile noastre sunt asigurate, ceea ce înseamnă că nu vă asumați niciun risc ca cumpărător.
Expediția dumneavoastră este verificată și securizată în mai multe etape:
1. Asigurarea calității în timpul procesului de producție
Aici descoperim, printre altele, deteriorările sticlei, defectele și abaterile de la norme care ar putea afecta rezistența produsului finit.
2. Pregătirea comenzii
Aceasta este specialitatea noastră! Zi de zi, până la 500 de expedieri de sticlă sunt pregătite de către personalul nostru de la depozit. La ambalare, acordăm o atenție deosebită plasării mărfii în ambalajul colectiv și aranjarea lor strânsă, astfel încât să nu se miște sau să se ciocnească unul de celălalt. Expedițiile mari sunt trimise pe paleți, astfel încât să ne asigurăm că ajung în siguranță la destinație.
3. Predarea expedierilor către furnizorii de curierat
Furnizorii de curierat cu care colaborăm ridică expedierile de la noi în fiecare zi. Expedițiile sunt predate pe paleți colectivi, astfel încât să nu fie manipulate prea mult. Expedițiile sunt etichetate corespunzător, iar șoferii de curierat știu exact ce transportă. De asemenea, toate expedierile noastre sunt asigurate - în cazul în care ar trebui să se deterioreze vreun bun.
4. Ridicarea expedierii de către client
La noi, nu trebuie să verificați expedierea în prezența curierului. Suntem conștienți că șoferii de curierat sunt, în general, foarte ocupați, iar verificarea fiecărui pahar de băut poate dura mult timp, de aceea aveți la dispoziție 7 zile pentru a raporta deteriorările de transport. Bunurile deteriorate sunt, de obicei, înlocuite imediat, și, desigur, acoperim costurile. Aici puteți afla cum să depuneți o reclamație.